Transport și Retur
Plată și livrare
Puteți face plata folosind una din cele 3 variante:
1. Plată cu card
Cea mai rapidă modalitate de comandă ținând cont de faptul că produsele comandate de Dumneavoastră vor putea fi pregătite pentru expediere în momentul imediat următor plasării comenzii.
În magazinul nostru on-line puteți face cumpărături utilizând cardurile VISA sau MASTERCARD.
2. Virament bancar
Virament sau depunere în contul bancar:
RO97BITRSB1RON030798CC01, deschis la Banca: Veneto Banca SPA – Agenția Sibiu
Veți primi prin e-mail factura proforma, urmând ca Dvs. să efectuați plata în contul de mai sus al SC Scandinavia SRL:
- – Persoane fizice – prin foaie de vărsământ/ordin de plată
- – Persoane juridice – prin ordin de plată
Coletul se expediază după confirmarea intrării banilor în contul Scandinavia SRL. Factura reprezentând contravaloarea produselor comandate vă va fi trimisă prin coletul cu produse.
3. Ramburs
Coletul se expediază după confirmarea telefonică a comenzii, iar plata se face în momentul predării acestuia către dvs., de către curier.
Transportul și livrarea comenzii se vor face printr-o firmă de curierat rapid.
Taxa de transport este 15 lei pentru opțiunile de plată cu card sau virament bancar sau 20 lei pentru plata ramburs
Livrarea coletului se face într-un interval de 24-48 de ore în zilele lucrătoare.
Comenzile care sunt plasate până la ora 15:30, pleacă către destinatar în aceeași zi.
Pentru comenzile loco sau Sibiu transportul este gratuit. În funcție de cerințe, vă vom livra produsele la adresa menționată sau le veți putea ridica de la depozitul nostru.
Pentru toate comenzile care depășesc 200 de lei transportul este GRATUIT.
Momentan firma noastră livrează produse doar pe teritoriul României.
Atenționare: Pentru perioada sărbătorilor timpul de livrare crește până la 72-96 ore în zilele lucrătoare. Pentru a preveni neplăcerile create de întârzierile transportatorilor în perioadele de sărbători, vă rugăm să apreciați timpul de livrare aproximativ după cele specificate mai sus.
După plasarea comenzii, primirea ei va fi confirmată de către noi printr-un e-mail.
Deasemenea, veți fi contactați telefonic de către unul dintre responsabilii de vânzări pentru confirmare de către Dumneavoastră și, eventual stabilirea unor detalii legate de livrare.
Retur
Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primire , fără penalități și fără invocarea unui motiv. Costurile care revin clientului sunt cele de returnare directă a produselor (O.G. 34/2014)
Rambursarea sumelor plătite de către client se va face cu respectarea prevederilor legale, în termen de cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator (O.G. 34/2014).
Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune – morale sau materiale – peste valoarea sumelor plătite pentru comandă / comenzi.
Produsele vor fi returnate în ambalajul original, cu componentele sau accesoriile primite la cumpărare. Obiectele trebuie să aibă aspectul identic cu cel avut la primirea lor și, după caz, să aibă sigiliile intacte sau să nu prezinte urme care să ateste operațiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor.
În cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, lovituri, zgârieturi, accesorii lipsă, urme de parfum sau de diverse produse de întreținere, ne rezervăm dreptul de a decide asupra acceptării returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului în funcție de prejudiciile aduse. În situația unor returnări repetate, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.